Tu ai vrea să schimbi ceva la orașul tău ?

Din hop în hop am ajuns cu drag şi la un capitol de care mă leagă ceva aparte. Bucureştiul meu. Sau cum am văzut şi cum voi vedea încontinuare oraşul în care locuiesc. Culmea, m-am şi născut în el.

Dar nu despre #bucureștiulmeu vreau să amintesc aici și acum ci despre invitația celor de la Pepsi de a ne juca puțin cu imaginația și mai ales cu ceea ce vrem cu adevărat de la un oraș în care locuim.

Pe scurt treaba este în felul următor. Pepsi zice: Dă un refresh vieții tale urbane !

De parcă ar fi așa de simplu.

Dacă nu te-ai prins … asta înseamnă că Pepsi vrea să vadă ce ai schimba în orașul în care locuiești. Sau poate ești mulțumit de orașul în care trăiești și nu vrei 20 de mii de dolari ca să schimbi … poate felinarul de sub geam sau … mai știu eu … poate sincronizarea semafoarelor în drumul spre locul de muncă.

Invitația nu o văd neapărat ca pe o instigare la a căuta aspecte negative din viața de zi cu zi pe care să le corectezi cu banii de mai sus. Invitația o văd mai degrabă … studențească.

Ce aș schimba eu la orașul în care locuiesc dacă aș avea 20 de mii de dolari ? Aș vinde apartamentul și cu toți banii aș cumpăra o casă sau măcar mansarda unei case (ca să fac un acoperiș din sticlă; `deh, fiecare cu piticii lui, nu?).

Dacă întradevăr vrei să pui mâna pe bănuții ăia de mai sus … după ce ai pus cap la cap ce ai în cap intră aici, și înscrie ideea ta și povesteste-o apoi prietenilor într-un mod cât mai convingător.

Ca să nu existe dubii, ideea „o poți descrie, ilustra printr-un desen/fotografie/videoclip, o poți mima sau cânta. Nu contează dacă nu ai voce sau talent la desen, important e să-ți faci ideea cunoscută și înțeleasă, astfel încât ceilalți să te voteze !”. Te-ai prins ?

Excelent ! Pentru că oricum se apropie și alegerile și dacă nu o să câștigi, poate îi scapă vreunui „consilier” un ochi pe ici pe colo și cine știe …

Etape 

  • în perioada 22 sept – 19 oct înscriere ideilor, „prin intermediul aplicației de Facebook de pe pagina Pepsi Romania. Ideile înscrise pot fi votate și în această perioadă”;
  • în perioada 22 oct – 28 oct se votează la greu, fiecare cum știe (spam). La finalul acestei perioade se va alege un top 100. Tot aici se va reseta și voturi strânse până aici, „pentru a da șanse egale ideilor rămase în concurs”;
  • în perioada 25 oct – 31 oct – se votează ideile rămase pentru a se ajunge la Top 10;
  • cele 10 idei care strâng cele mai multe voturi ajung pe mâinile (curate) ale lui Mihai Dobrovolschi, Cristina Bazavan și Cabral Ibacka pentru a fi evaluate;
  • Juriul va desemna câștigătorul competiției.
`Bagă mare !

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.