LILU, LILU, CROCODILU’

Bazat de seria de cărţi de mare succes a lui Bernard Waber, Lilu, Lilu, Crocodilu’, avându-i în distribuţie pe câştigătorul Premiului Oscar Javier Bardem, Constance Wu, şi Shawn Mendes, este o comedie muzicală de acţiune /CGI care aduce aceste personaje îndrăgite la o audienţă nouă, globală.

Atunci când familia Primm (Wu, Scoot McNairy, Winslow Fegley) se mută la New York, fiul lor mai mic Josh face eforturi pentru a se adapta la noua şcoală şi noii prieteni. Toate acestea se schimbă atunci când îl descoperă pe Lilu – un crocodil cântător (Mendes) căruia îi plac baia, caviarul şi muzica bună – care trăieşte în aticul noii sale case. Cei doi se împrietenesc repede, dar atunci când existenţa lui Lilu este ameninţată de vecinul cel rău Dl. Grumps (Brett Gelman), familia Primm trebuie să se alieze cu proprietarul carismatic al lui Lilu, Hector P. Valenti (Bardem), pentru a arăta lumii că familia poate veni din cele mai neaşteptate locuri şi că nu este nimic rău cu un crocodil cântător mare, cu o personalitate chiar şi mai mare.

Lilu, Lilu, Crocodilu’ conţine cântecele originale interpretate de Shawn Mendes, Javier Bardem, şi Constance Wu, scrise de echipa din spatele The Greatest Showman, Benj Pasek şi Justin Paul. În scrierea cântecelor originale pentru film, lui Pasek şi Paul li s-au alăturat Mendes, Ari Afsar, Emily Gardner Xu Hall, Mark Sonnenblick, şi Joriah Kwamé. Regizat de Will Speck şi Josh Gordon, scenariul este de Will Davies. Filmul este produs de Hutch Parker, Will Speck, şi Josh Gordon, iar producători executivi sunt Kevin K. Vafi, Dan Wilson, Robert J. Dohrmann, Benj Pasek, Justin Paul, Tarak Ben Ammar şi Andy Mitchell. 

DESPRE FILM

Lilu este grozav pentru că este despre împlinirea dorinţelor,” spune Will Speck, care, împreună cu partenerul său creativ Josh Gordon, regizează şi, împreună cu Hutch Parker, produce noua comedie muzicală Lilu, Lilu, Crocodilu’. “Este animalul de companie pe care ai vrea să-l ai. Este descoperirea pe care ai vrea s-o faci în aticul tău.”

Dar mai mult decât atât, este ceea ce reprezintă Lilu, spune Gordon. “Este agentul schimbării care apare şi repară lucrurile care nu prea mai merg din viaţa ta şi aduce bucurie şi pasiune şi muzică în viaţa ta.”

“Lilu este un instrument grozav pentru a înţelege că … cea mai bună versiune a celui mai bun sine al tău este atunci când eşti susţinut necondiţionat, şi acesta poate avea orice contur, orice formă, orice persoană, orice gen,” adaugă Speck. 

De când erau copii, Speck şi Gordon au fost fanii cărţilor Lilu, clasice încă de la publicarea lor acum mai bine de 50 de ani. “Este o poveste grozavă cu o arhitectură grozavă,” remarcă Speck. “Lilu intră în vieţile atâtor oameni diferiţi. Odată ce poţi trece peste intimidare şi peste fantastica idee că acest crocodil poate comunica într-un mod uman, el influenţează schimbarea, într-un mod atemporal şi relatabil.”

“Există anumite proiecte care se remarcă prin a fi unice şi distincte, dar There are certain projects that stand out as unique and distinct, dar mai ales când ai un film de amploare care aspiră să facă ceva diferit, care n-a mai fost făcut înainte – aceste proiecte sunt puţine şi rare,” spune Hutch Parker. “Nu este doar o adaptare a unei cărţi pentru copii îndrăgită, sau realizarea acestui personaj emblematic unic, sau un film cu muzică sau coregrafie originale, sau este în părţi egale acţiune reală şi crearea unui personaj CGI, sau care aspiră să pună bazele a ceva real şi relatabil care poate de asemenea să conţină fantezie şi imaginaţie. Este combinaţia unică reflectată în acest proiect care a adus aceşti oameni împreună şi i-a cerut fiecăruia să fie în cel mai bun joc.” 

Dar de asemenea – este vorba de un crocodil. Asta este chiar cool. “Există ceva despre împrietenirea cu un animal care te poate mânca dacă decide că ai spus ceva greşit,” spune scenaristul Will Davies, care – ca scriitor al How to Train Your Dragon – ştie câte ceva despre animalele de companie posibil letale. “Există ceva cu privire la pericol în asta, care e chiar cool.” 

Lilu nu este doar orice crocodil. În ADN-ul proiectului este inclus faptul că Lilu este un crocodil cântător. “Asta vine din materialul sursă – Lilu a fost crescut de un interpret de vodevil,” spune Speck. “Şi a fost un mod într-adevăr interesant de a aduce muzica pop în poveste şi a face filmul unic.”

Nu există un mod mai bun de a face un film muzical special decât să apelezi la talentele de compozitor ale lui Benj Pasek şi Justin Paul, câştigătorul de Oscar®, Tony, şi compozitorii câştigători ai Premiului Grammy din spatele filmelor La Land, “Dear Evan Hansen,” The Greatest Showman, şi al multor altor muzicale de succes din ultimii câţiva ani. “Ei faca ceva care chiar nu a fost în filme de o vreme, compunând noi lucrări impresionante pentru filmele muzicale,” spune Speck. “Ei aduc muzica în filme într-un mod unic, specific, incredibil. În cele din urmă, Benj şi Justin sunt povestitori în aceeaşi măsură în care suntem şi noi sau scenaristul nostru Will Davies. Melodiile lor înalţă proiectul deoarece ei exprimă toate emoţiile prin muzică.”

În acest scop, Speck şi Gordon i-au adus pe Pasek şi Paul în proces foarte devreme – în timpul fazei de scenariu. “Este ca în tabăra de vară, când creaţi un spectacol împreună,” spune Pasek. El spune că lucrând la film în timpul fazei de scenariu, ei, împreună cu Speck, Gordon, şi Davies, au putut identifica punctele principale ale filmului şi au construit aceste momente în jurul unei melodii, şi invers. “Noi decideam, ‘Chiar vrem un cântec pe care Lilu îl va cânta în acest moment. Cum facem asta împreună?’” continuă Pasek. “Au avut această pasiune şi entuziasm pentru această lume. Pentru Justin şi pentru mine, lucrul cu ceilalţi oameni, intrarea în acel spaţiu sacru cu ei, este chiar distractiv şi diferit de orice proces pe care l-am cunoscut înainte.”

Pentru a-l aduce la viaţă vocală pe Lilu, crocodilul cântător, producătorii l-au înregistrat pe vocalistul premiat Shawn Mendes. El îl descrie pe Lilu ca un personaj condus de iubire. “Vrea doar să aibă o familie, o casă, şi se simte legat de oameni,” spune Mendes, “şi iubirea este motivul. Şi eu cânt – cânt când mă simt confortabil, când mă simt acceptat. Mă raportez mult la el.”

“Să-ţi auzi propria voce venind de la un personaj animat este o experienţă atât de ciudată,” continuă Mendes. Poate fi ceva dintr-o experienţă în afara corpului să-ţi auzi vocea venind de la un crocodil, continuă el, dar nu s-a aşteptat ca animatorii să-l prindă atât de mult pe însuşi Mendes. “În timp ce cântam în studio, animatorii filmau expresiile mele faciale, apoi l-au animat pe Lilu pentru a face expresii faciale similare cu cele pe care le-am făcut eu.”

În rolurile principale din faţa camerei, Speck şi Gordon l-au selectat pe câştigătorul de Oscar® Javier Bardem ca magicianul Hector P. Valenti, proprietarul lui Lilu, care este forţat să-şi lase îndrăgitul animal de companie într-o casă din New York, împreună cu Constance Wu, Scoot McNairy, şi Winslow Fegley ca membri ai familiei Primm, care-l vor găsi pe Lilu atunci când se mută.

Ce este de spus despre Hector P. Valenti. “Este puţin şarlatan, puţin escroc,” spune Gordon. 

“Are un vis gigantic în showbiz,” spune scenaristul Will Davies. “Se consideră un mare star pe scenă şi pe ecran, acesta fiind modul în care se prezintă. Dar adevărul este că nu este suficient de bun pentru a face asta.”

Un magician care-şi câştigă existenţa prezentând talentele vocale incredibile ale lui Lilu, Hector devine un personaj realizat complet în portretizarea lui Bardem, după cum spune Speck. “Rolul are mult umor în el, dar vine la personaj cu o abordare sofisticată şi nu doar făcând o glumă,” spune Speck. “În dezvoltarea personajului, Javier a găsit într-adevăr o întreagă viaţă, toate acele alegeri idiosincretice care-l fac complet unic.”

“Hector P. Valenti a fost o parte chiar amuzantă de jucat,” spune Bardem. “Situaţiile amuzante în care ajunge, dialogurile, modul său de a fi pe scenă şi în afara ei …a fost o plimbare plină de bucurie”.

Atunci când Hector trebuie să călătorească pentru a-şi întoarce norocul, este forţat să lase crocodilul în aticul conacului, promiţându-i că se întoarce – şi-l lasă cu un music player încărcat cu cântecele favorite ale reptilei cântătoare. “Acesta devine lucrul pe care Lilu începe să-l înţeleagă şi devine limbajul său,” spune Speck.

Lilu face o mulţime de lucruri în aticul conacului, bucurându-se de baia sa şi de muzica sa, până când familia Primm se mută în casă şi el intră în vieţile lor. “Cine se aşteaptă să găsească un crocodil în atic?” spune Constance Wu. Fostă autoare de cărţi de bucate, Dna. Primm este obişnuită să măsoare ingredientele şi să urmeze reţeta, aşa că dansul prin bucătărie şi ruperea reţetelor nu este ceea ce aşteaptă Dna. Primm, dar se dovedeşte a fi cel mai bun lucru pe care l-a experimentat. 

Elaborând, Wu spune, “La începutul filmului, Dna. Primm chiar vrea să fie o mamă grozavă. Vrea doar ca totul să fie perfect pentru fiul ei, pentru că-l iubeşte atât de mult. Ceea ce o învaţă Lilu este că nu este vorba despre prezenţa perfectă, este vorba doar despre prezenţă.”

“Felicitări echipei pentru că a făcut totul,” spune Wu. “A fost nevoie de multă pregătire şi de multă creativitate.”

Wu a fost încântată să cânte şi să danseze, revenind la începuturile ei în cinematografia muzicală. Speck şi Gordon s-au întâlnit mai întâi cu actriţa pentru a discuta posibilitatea alăturării ei într-un proiect diferit, dramatic. “Şi echipa ei ne-a spus, ‘Ştiţi, Constance cântă şi dansează.’ N-am ştiut asta – dar s-a dovedit că iubeşte enorm cinematografia muzicală, aceasta fiind slăbiciunea sa,” spune Speck. “Am scris un număr muzical complet în jurul ei, şi ea a fost gata să se contopească cu el.”

Regizorii l-au ales pe actorul Scoot McNairy ca Dl. Primm. Actorul şi regizorii s-au întors în timp. “L-am întâlnit pe Scoot la începutul carierei noastre, când lucram în reclame, pentru că era un tip care improviza comedie,” spune Speck. “Am crezut întotdeauna că era aşa de amuzant, şi apoi l-am văzut în Argo and ‘Narcos.’”

“Şi acum, toată lumea îl cunoaşte ca fiind un actor într-adevăr puternic, dramatic, şi noi am spus întotdeauna, ‘Este într-adevăr amuzant!’” spune Gordon. “Este hilar. Are o secvenţă grozavă de luptă cu Lilu care este pur şi simplu hilară – echipa a fost încântată când a filmat-o. Pe de altă parte, toată lumea are dreptate – este de asemenea un actor dramatic uimitor şi lansează momente emoţionale într-un mod foarte puternic.”

În rolul lui Josh Primm, a cărui prietenie cu Lilu este centrul poveştii, producătorii l-au ales pe Winslow Fegley. “Lilu sparge zona de confort a lui Josh şi-l forţează pe Josh să aibă toate acele experienţe nebuneşti,” spune Fegley. “El îl ajută pe Josh să devină o persoană mai aventuroasă.”

“Este uimitor la Winslow faptul că are o transparenţă şi sofisticare incredibile,” spune Speck. “Are o abilitate naturală.”

Brett Gelman întregeşte distribuţia umană în rolul vecinului ursuz, Dl. Grumps. “I-am spus nepoatei mele despre Lilu, şi ea a spus, ‘Iar eşti tipul cel rău?’ Am jucat o mulţime de răufăcători – nu ştiu ce spune asta despre personalitatea mea, deşi cred că cei apropiaţi ar spune că mi se potriveşte perfect,” spune actorul veteran. “Dar Murray nu este chiar un tip rău. Este unul din cei mai rigizi oameni pe care i-am jucat vreodată, dar el suferă din cauză că se simte singur şi pentru faptul că se simte separat de toţi ceilalţi. Este un personaj însingurat care, în sufletul lui, vrea doar să fie acceptat. Cred că oricine vrea asta – ca oricine care susţine că nu-i plac oamenii, cred că asta rezultă dintr-un punct de pornire iniţial de respingere şi rupere a inimii, şi în mod clar aşa stau lucrurile şi cu el.”

Şi apoi este Lilu. Producătorii au decis că Lilu este un personaj care are multe de spus, dar care nu poate să vorbească – se poate exprima doar prin muzică şi gesturi fizice. “Modul în care îşi mişcă ochii, personalitatea cozii sale, modul în care utilizează spaţiul fizic – umorul lui Lilu iese la iveală din toate acestea,” spune Speck. “Este o creatură mare, foarte intimidantă, dar de asemenea radiază căldură, fie că-ţi rupe inima sau cântă Stevie Wonder.”

Pe platoul de filmare, Ben Palacios a creat mişcările şi expresiile lui Lilu ca referinţă, captate pentru animatorii care l-au adus la viaţă. “Ben este cel mai expresiv actor pe care l-am văzut vreodată,” spun Speck şi Gordon. “Când l-am văzut în platou, Ben ne-a făcut să uităm că era Ben şi ne-a impus ideea că era un crocodil enorm – o creatură vie, care respira, cu o viaţă internă vitală. Şi a făcut asta fără să spună un cuvânt. El este arma secretă a filmului.”

Palacios a purtat o cască de crocodil proiectată special cu un senzor care urmărea permanent locaţia şi unghiul capului său în spaţiu; casca avea de asemenea o colivie din sârmă care dădea impresia uriaşului bot al lui Lilu. “Dacă aş fi făcut o scenă cu un alt actor şi s-ar fi aplecat în apropierea mea, ar fi trebuit să mă asigur că nu dispar în gura lui Lilu,” explică Palacios. “Într-un punct, cu Javier, am făcut o scenă intensă, dramatică, în care eram foarte aproape unul de celălalt. Eram faţă în faţă, dar Javier şi-a ţinut privirea accidental în ochii mei, mai degrabă decât într-ai lui Lilu, ai cărui ochi sunt sus şi departe. A spus, ‘La naiba. Ochii tăi sunt prea frumoşi!’”

Palacios a purtat şi un costum pentru a crea limitele corpului lui Lilu – din nou, pentru a-i ajuta pe ceilalţi actori să păstreze dimensiunile corpului lui Lilu în interpretările lor. Dar Palacios spune că totul a meritat. “Cred că a fost de ajutor pentru ceilalţi actori. În loc să se uite la o minge de tenis, s-au uitat la o fiinţă umană expresivă şi fizică şi care se mişcă.”

DESPRE MUZICĂ:  Pasek şi Paul s-au alăturat compozitorilor de top pentru a ajuta un crocodil cântător să se exprime

Benj Pasek şi Justin Paul sunt printre cei mai de succes compozitori ai generaţiei lor. Au fost captaţi imediat de magia proiectului şi de faptul că au simţit că era un material perfect pentru un muzical. “Toate aceste personaje se întâlnesc în drumurile lor şi se schimbă unul pe celălalt,” spune Paul. “Acest crocodil aduce în vieţile lor atât de multă bucurie, şi culoare, şi vibraţie, şi de asemenea ei îl schimbă în moduri neaşteptate – aşa cum are nevoie. Şi totul se face prin muzică – este muzica pe care Lilu o aduce în vieţile lor, la propriu şi la figurat. Este modul în care se conectează, modul în care se deschid pentru a se simţi vulnerabili, a simţi că sărbătoresc, a se simţi înţeleşi de cineva. Pentru noi ca şi compozitori, este o bucurie totală să compunem melodii care să deblocheze inima adevărată, umană a unui personaj.” 

Dar atunci când acel personaj este un crocodil care cântă? Şi asta e perfect, spune Pasek. “Ori de câte ori auzi o persoană că începe să cânte într-un muzical, laşi lumea reală în spate,” spune Pasek. “Când vezi un crocodil cu o voce şi o inimă de aur – un crocodil care, la propriu, se exprimă numai prin muzică – ai permisiunea imediată să te desprinzi de realitate.”

În prezentarea proiectului către cei doi compozitori, regizorii Speck şi Gordon le-au putut oferi lui Pasek şi Paul şansa de a se implica mult mai devreme în proces decât se implică de obicei – şi de a ajuta la conturarea poveştii comediei muzicale în jurul melodiilor pe care le vor compune. 

Cu Pasek şi Paul implicaţi foarte devreme în etapa de scenariu, aceştia au perceput ceea ce intenţionau regizorii în legătură cu povestea. “O melodie nu trebuie să fie o alegere arbitrară. O melodie nu trebuie să apară de nicăieri, cu nimic care să ducă la ea,” spune Speck. “Ceea ce au putut face Benj şi Justin ca povestitori a fost legat perfect cu momentul în care cineva trebuia să cânte. Ce este cu această melodie care va influenţa şi va schimba personajele?” 

Shawn Mendes, cel care şi-a împrumutat vocea lui Lilu, cântând lucrările lui Pasek şi Paul, a adus în prim-plan modul în care compozitorii talentaţi pot face din melodiile unei lucrări muzicale un scop dublu, care se construieşte ca parte a unui întreg coeziv şi asigurând de asemenea o experienţă discretă, plină de bucurie. “Când vezi unul din filmele sau spectacolele lor, percepi totul ca un întreg şi se poate să nu realizezi cât de inteligenţi sunt,” spune Mendes. “Nu realizezi cât de complexe şi cât de frumoase sunt melodiile astea, cât de uimitoare sunt din punct de vedere liric şi cât de mult efort investesc ei în ele. Dar atunci când eşti în studioul de înregistrări, trecând prin aceste melodii, ai o experienţă cu ochii deschişi.”

În alte cuvinte, supervizorul muzical Jordan Carroll spune, “Benj şi Justin sunt incredibil de atenţi să se asigure că melodiile lor sunt plasate în lumea filmului – există un motiv pentru care cineva cântă. Dar ceea ce fac ei cu atâta pricepere este faptul că toate melodiile pot exista atât în film, cât şi în afara acestuia. O poţi auzi şi va însemna ceva pentru tine. Astfel, atrag pe oricine care are nevoie să se conecteze, nevoia de a se simţi parte la ceva mai mare decât sine însuşi.”

Pentru Paul, existenţa unui film foarte serios pe care să-l poată împărtăşi cu copiii săi a fost o plăcere deosebită. “Oricât de banal sună, noi credem în lucruri banale cum ar fi speranţa şi optimismul,” spune Paul. “E multă bucurie care curge prin muzica noastră şi prin piesele către care gravităm. Actualmente există mult cinism în lume, aşa că este emoţionant să avem în lume melodii care sunt infuzate cu bucuria lui Lilu şi cu dorinţa lui de a-şi trăi viaţa vulnerabil şi onest şi deschis – şi face asta ca un crocodil cântător pe ecran.”

Pentru a se asigura că melodiile vor întreţese o gamă largă de experienţe şi fire emoţionale, Pasek şi Paul i-au recrutat pe compozitorii de top Joriah Kwamé, Emily Gardner Xu Hall, Mark Sonnenblick, şi Arianna Asfar pentru a colabora cu ei la fiecare dintre melodii. “A avea oportunitatea de a lucra cu alţi compozitori este una din cele mai bune părţi ale muncii noastre. Învăţăm atât de multe din aceste experienţe şi relaţii noi. În plus, noi suntem mari fani ai fiecăruia din ei. A fost emoţionant să lucrăm împreună, să facem schimb de idei şi să venim cu melodii care să fie percepute ca într-adevăr unice şi într-adevăr Lilu,” spun Pasek şi Paul.

COLECŢIA DE CÂNTECE AMERICANE MODERNE

Speck şi Gordon au plasat melodiile originale ale lui Pasek şi Paul împreună cu o selecţie din clasicii americani. “Este atât de amuzant când Lilu cântă Stevie Wonder sau James Taylor – şi merge chiar bine cu muzica originală,” spune Speck. “Am fost atraşi de colecţia de cântece americane pentru că sunt cântece pe care le ştie toată lumea. De asemenea, îţi dă senzaţia că acest film se întâmplă în lumea reală. Aceasta este muzica pe care Hector i-a lăsat-o lui Lilu când era un crocodil mic – grozava colecţie de cântece americane, un mix de cântece de pe Broadway şi cântece contemporane populare, este singura sa companie.”

DESPRE COREGRAFIE

Coregraful Shannon Holtzapffel a fost inspirat de cinematografia muzicală clasică. “M-am întors la muzicale cum ar fi Kiss Me, Kate, Damn Yankees, Pajama Game, şi Oliver! pentru inspiraţie, dar nu am vrut să structurez secvenţele de dans ca interpretări de scenă,” spune el. ““În schimb, am vrut momente memorabile în mediul personajelor – conacul, aticul – utilizând şi experimentând tridimensional spaţiile atunci când am imaginat scenografia.”

Coregrafia lui Holtzapffel a fost generată de asemenea de personalităţile personajelor. De exemplu, Hector P. Valenti, magicianul mai mare decât o viaţă, a avut nevoie de o coregrafie care să i se potrivească, fără a trece de vârf. “Când l-am citit pe Hector, m-am gândit la Stromboli din Pinocchio and Salvador Dali, Tony şi Joe din Lady and the Tramp, Charlie Chaplin. Mişcările de dans ale lui Hector sunt o trimitere înapoi la vodevil, oda lui pe scenă şi pe ecran,” explică el.

Deoarece rolul este jucat de Javier Bardem – care nu este un dansator instruit clasic – Holtzapffel a proiectat coregrafia specific pentru talentele sale. “Cu Javier, am proiectat invers coregrafia lui,” spune el. “Javier nu a mai dansat niciodată într-un film, aşa că am lucrat  pe punctele lui forte, pe care le-am aflat în timpul de pregătire cu el, când era încă în Spania. Mi-a plăcut să văd pasiunea lui Javier pentru acest proiect – a fost foarte dedicat.”

Bineînţeles, cea mai mare provocare a fost chiar dansul lui Lilu. “Cum dansezi ca şi crocodil? Cum faci un dans uman ca şi crocodil? Şi cum îl faci credibil?” întreabă Holtzapffel. Din nou, a fost important să mă bazez pe mediu. “L-am pune pe Lilu mai degrabă să dea o lovitură sau să arunce o lingură decât să danseze prin spaţiu cu mişcări cool. Am vrut mişcări care să facă oamenii să râdă.”

Pentru a aduce asta la viaţă, producătorii s-au îndreptat către Luke Dockery, un dansator instruit ale cărui mişcări să fie animate prin captura de mişcare. “Luke avea doar 21 de ani când am făcut filmările, tânăr şi dornic de afirmare, şi nu sunt sigur că a ştiut pentru ce a fost acolo,” spune Holtzapffel. Rolul nu este doar dans, este şi acţiune, ceea ce este cu totul altă provocare – bineînţeles, el poate să facă paşi de dans, dar a fi capabil să spună povestea prin mişcare este cu totul altceva. Dar l-am aruncat în joc cu această responsabilitate uriaşă şi s-a descurcat ca un campion.”

ORAŞUL NEW YORK AL LUI LILU

Faptul că Lilu este născut şi crescut în New York face parte din ţesătura poveştii. În cărţi, el şi familia Primms vizitează locaţiile emblematice Big Apple de la Central Park la Tiffany la Bloomingdale la Times Square. “Pentru noi, New York-ul a fost într-adevăr un personaj mare în film, aşa că a fost foarte important să filmăm acolo şi să prindem imaginea atemporală a oraşului, pentru că este o parte atât de importantă a cărţilor,” spune Gordon.

Javier Bardem spune că întotdeauna şi-a dorit să joace o scenă în care se plimbă şi discută în New York. Şi în sfârşit a avut-o: “Nici mai mult nici mai puţin decât cu un crocodil!” râde el. „Nu putea fi mai bine de atât!”

La un moment dat, Lilu face o plimbare prin intersecţia lumii – Times Square.  “Nu poţi avea mai mult New York!” spune designerul producţiei Mark Worthington. “Nu există niciun alt loc în lume care să aibă acea energie şi acei oameni. Este vorba de cine este pe stradă, cum este acea viaţă de stradă, energia. Există ceva în legătură cu modul în care New York-ezii se mişcă, merg, vorbesc, interacţionează. Este doar diferit.” Producătorii au filmat şi în pitoreasca staţie de metrou Astor Place – care a înlocuit cea mai apropiată staţie de 88th St. a familiei Primm. 

În plus faţă de filmarea locaţiilor emblematice din New York, producţia a recreat Oraşul New York în Atlanta pe scene. După ce producătorii au filmat un conac real în New York, designerul producţiei Mark Worthington l-a recreat pe scenele din Atlanta. Pentru casă, care iniţial i-a aparţinut lui Hector P. Valenti, Worthington a imaginat mediul în care a crescut personajul – probabil indivizi ca şi Hector. “Casa este plină cu lucruri pe care le-a moştenit,” explică el. Atunci când soseşte familia Primm, casa devine o nouă oportunitate pentru ei. Cu Dl. Primm predând la o şcoală locală, Dna. Primm încearcă să aibă o viaţă nouă departe de lumea corporatistă. “Există multă culoare în lumea familiei Primm,” continuă Worthington, “dar foarte diferită de lumea lui Hector. Culori mai luminoase, culori mai deschise. Există un sentiment de speranţă şi un nou început.”

De asemenea în Atlanta, Piedmont Park a dublat Central Park pe anumite zone – poate pentru că în prima parte a secolului 20, Piedmont Park a fost reproiectat de fiii lui Frederick Law Olmsted, cel care a proiectat Central Park.

DESPRE DISTRIBUŢIE 

Actorul spaniol cel mai aclamat la nivel internaţional, câştigător al premiului Oscar, JAVIER BARDEM (Hector P. Valenti) a captivat audienţa mondială cu diversele sale interpretări.

O actriţă vibrantă şi apreciată, CONSTANCE WU (Dna. Primm) îşi construieşte în mod constant corpul de lucrări în roluri dinamice împreună cu unii din cei mai respectaţi creatori din domeniu.

Cântăreţul/compozitorul nominalizat la premiul Grammy, născut în Toronto, deţinător al mai multor discuri de platină SHAWN MENDES (Lilu) şi-a lansat cel de-al patrulea album de studio foarte aşteptat, “Wonder,” în 2020, cu recenzii uimitoare. Albumul a debutat ca nr. 1 pe Billboard 200 Chart şi pe numeroase pieţe mondiale, marcând al patrulea album nr. 1 al lui Mendes. În 2019, Mendes a fost nominalizat pentru un premiu Grammy pentru Cel Mai Bun Duet Pop /Interpretare de Grup pentru “Señorita,” single-ul său cu Camila Cabello. În 2018 a lansat albumul auto-intitulat albumul de platină, care a debutat la nr. 1 în Billboard 200 Chart precum şi pe mai multe pieţe mondiale. Albumul a devenit unul dintre cele mai bine vândute albume de debut din 2018 şi a făcut din Mendes al treilea cel mai tânăr artist solo care a avut vreodată trei albume consecutive nr. 1. Mendes a fost nominalizat în două categorii pentru a 61-a ediţie anuală a Premiilor Grammy, inclusiv la Cântecul Anului pentru “In My Blood” şi la Cel mai Bun Album Vocal Pop pentru Shawn Mendes.  În acelaşi an, Mendes a debutat single-ul său certificat de platină “If I Can’t Have You” la nr. 1 pe iTunes şi nr. 2 pe Billboard Hot 100. Cu “Señorita” la nr. 1 şi “If I Can’t Have You” la nr. 2, Mendes este primul artist solo bărbat care a deţinut vreodată, în acelaşi timp, locurile nr.1 şi nr. 2 în Top 40. Mai recent, Mendes a lansat înregistrarea “When You’re Gone.” În Decembrie 2021, a lansat melodia “It’ll Be Okay,” care actualmente are peste 265 de milioane de vizualizări. În ultimul său turneu mondial, a vândut primul său spectacol pe stadion în câteva minute la Rogers Centre din oraşul său natal Toronto. 

În Aprilie 2017, Mendes şi-a lansat hitul de 3x platină “There’s Nothing Holdin’ Me Back.” Înregistrarea i-a adus lui Mendes al doilea single nr. 1 la Top 40 radio şi pe Billboard’s Pop Songs, alăturându-se single-ului său de 7x platină “Stitches.”  Mendes are peste 62 de miliarde de fluxuri globale şi 10 miliarde de vizualizări video. El a depăşit clasamentul Billboard 21 Under 21 în 2017 şi 2018 şi a fost prezentat pe Forbes 30 Under 30, Spotify 25 Under 25, şi Time Magazine’s Time 100 Most Influential. În 2018, ROI Influencer Media l-a recunoscut pe Mendes ca nr. 1 Cel Mai Influent Artist şi nr. 1 Cel Mai Influent Adolescent de pe toate platformele social media.

În 2019, Mendes a lansat The Shawn Mendes Foundation, care caută să inspire audienţa lui Mendes, generaţia de tineri de astăzi—să înveţe despre acele cauze care-i pasionează şi să-i ajute să-şi folosească vocea pe care o au pentru a aduce schimbarea în lume, luând măsuri şi acţionând. Ca parte a misiunii sale continue, Fundaţia asigură resursele şi suportul pentru a amplifica vocile, mesajele şi platformele tinerilor lideri care conduc schimbarea pozitivă.

SCOOT McNAIRY (Dl. Primm) este un actor şi producător câştigător de premii.

WINSLOW FEGLEY (Josh Primm) s-a născut într-o familie de actor: este fiul actorilor Michael Fegley şi Merce Tonne, şi fratele actorilor August Fegley şi Oakes Fegley. 

BRETT GELMAN (Dl. Grumps) poate fi văzut în rolul său favorit pentru fani ca Murray, un teoretician conspiraţionist excentric, în celebrul serial Netflix “Stranger Things,” care a doborât recordurile de spectatori după lansare. Gelman a fost promovat în sezonul obişnuit pentru al patrulea sezon al serialului, care a avut premiera în Mai 2022 pe Netflix şi a câştigat şapte nominalizări la Emmy, inclusiv la cel mai bun serial de dramă.  

DESPRE PRODUCĂTORI

WILL SPECK şi JOSH GORDON (Regizori / Producători), cunoscuţi împreună ca Speck şi Gordon, sunt echipa de regie din spatele filmelor cum ar fi Blades of Glory, The Switch, şi Office Christmas Party.

WILL DAVIES (Scenaristul filmului) s-a născut şi a crescut în Anglia şi este educat la Mercersburg Academy din Pennsylvania şi Cambridge University.

BERNARD WABER (Autorul cărţilor) a fost îndrăgitul autor-ilustrator a mai mult de treizeci de cărţi ilustrate, incluzând Courage, Ira Sleeps Over, şi Do You See a Mouse? Prin publicarea The House on East 88th Street în 1962, seria sa de cărţi Lyle, Lyle Crocodile a devenit un reper al literaturii pentru copii şi a fost adaptată atât pentru scenă cât şi pentru ecran. O plăcuţă de Reper Literar care comemorează aventurile acestei reptile îndrăzneţe din New York poate fi găsită acum pe East 88th Street. 

Compozitorii/producătorii premiaţi cu premiile Oscar®, Grammy, Tony, şi Olivier, BENJ PASEK şi JUSTIN PAUL (Compozitorii muzicii originale / Producători Executivi) sunt bine cunoscuţi pentru lucrările lor din La Land, “Dear Evan Hansen,” şi The Greatest Showman

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.