SUPERSTARUL DRAG TRIXIE MATTEL VINE CU CEA MAI MARE RENOVARE DIN PALM SPRINGS ÎN NOUA SERIE DE PE TLC, DIN 22 MARTIE

Trixie Mattel, fermecătoarea superstar drag care a cucerit publicul cu umorul său, își extinde imperiul în industria ospitalității, renovând „cel mai viguros și emblematic motel care a existat vreodată” în noua serie TLC, „Trixie Motel”.

Trixie Mattel poses in the finished Pink Flamingo room, as seen on Trixie Motel.

Seria de opt episoade va începe din 22 martie la TLC, urmărind-o pe Trixie și partenerul ei, totodată și co-proprietarului motelului, David Silver, alături de echipa proiectului, în timp ce se confruntă cu provocări de-a lungului procesului de renovare masivă și amenajare a unui hotel în Palm Springs, California.

După ce au cheltuit aproape două milioane de dolari pentru a cumpăra proprietatea dărăpănată, Trixie și David vor recruta o mulțime de ajutoare celebre și îș propun să finalizeze proiectul la timp pentru a sărbători debutul Pride Month cu un eveniment de deschidere extravagant. Printre invitați sunt inclusiv mogulul ospitalității Lisa Vanderpump, comedianta Nicole Byer, actrița Zooey Deschanel, Jonathan Scott sau Katya, drag queen și colega lui Trixie. Mai mulți prieteni celebri le dau o mână de ajutor în timpul sezonului, inclusiv Leslie Jordan, starul pop Iggy Azalea, actorul și prezentatorul de televiziune Jonathan Bennett sau cântăreața Belinda Carlisle.

Când am intrat prima dată în acest motel întunecat și urât mirositor, m-am îngrozit și mi-am zis că doar un chibrit aprins ar putea rezolva situația, spune Trixie. Apoi, m-am gândit că dacă puțină vopsea și sclipici pot transforma un bărbat chel de 32 de ani din Wisconsin într-o vedetă de Hollywood, atunci și echipa noastră talentată, printr-o intervenție masivă de renovare, poate transforma această dărăpănătură într-o locație fermecătoare.

De-a lungul sezonului, Trixie și echipa sa își vor împinge limitele imaginației pentru a crea un motel cu șapte camere tematice unice, o zonă spectaculoasă de piscină, hol și bar, care să inspire oaspeții să se bucure de atmosfera plină de fantezie din Palm Springs.

Pentru a crea un loc cât mai drag, Trixie și David vor coopta noi membri în echipă: designerul de modă și interior Dani Dazey, care va aduce stilul ei maximalist și kitsch în fiecare spațiu, alături de managerul de proiect la Palm Springs, David Rios. De-a lungul sezonului, și mai mulți dintre cei mai fabuloși prieteni ai lui Trixie vor lua parte la proiect, inclusiv comedianta și starul de pe rețelele sociale, Brittany Broski, actrița și modelul Gigi Gorgeous, actrița Emily Hampshire și muzicianul Orville Peck. Superstarurile rețelelor sociale The Old Gays, Nic Scheppard și Jenson Titus de la Very Gay Paint, renumitele drag queens Mo Heart, Jaida Essence Hall și Juno Birch își vor face, de asemenea, apariția. Cu și mai mulți oaspeți legendari la marea petrecere de deschidere, sezonul se anunță a fi unul răsunător.

Trixie Motel este produs de Scott Brothers Entertainment, cu Drew și Jonathan Scott ca producători executivi.

As seen on Trixie Motel, host Trixie Mattel gets a special surprise visit from Lisa Vanderpump and is given some helpful insight into how to turn this project into a success.

Despre Trixie Mattel

Legenda drag și câștigătoarea RuPaul’s Drag Race All Stars a excelat în lumea cosmeticelor (compania ei Trixie Cosmetics lansează în mod regulat produse noi care se vând rapid), blogging (buletinul informativ GOOPED cu Katya prin Substrack), scris (Trixie and Katya’s Guide to Modern Womanhood a fost un best-seller NY Times), podcasting (The Bald and The Beautiful a câștigat Queerty Award), crearea de conținut digital (multiplele ei eforturi web i-au adus recent un American Influencer Award) și muzică (este o compozitoare și interpretă de top în topurile Billboard, al cărei viitor dublu LP „The Blonde and Pink Albums” va fi lansat în iunie).

Despre Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) este o companie globală, lider în domeniul media și al divertismentului, care produce și distribuie cel mai popular și complet portofoliu de conținut și branduri din lume, prin televiziune, film și streaming. Disponibilă în peste 220 de țări și teritorii și în 50 de limbi, Warner Bros. Discovery inspiră, informează și distrează publicul din întreaga lume prin intermediul mărcilor și produselor sale emblematice, printre care: Warner Bros: Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, Investigation Discovery, TLC, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies și altele. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.wbd.com.

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.