Facebook, forţat să fie mai atent cu datele confidenţiale

Compania Facebook a anunţat prin fondatorul ei, Mark Zuckerberg, că va introduce condiţii mai severe de protejare a informaţiilor pentru a garanta datele confidenţiale ale utilizatorilor.

Deci cu alte cuvinte, până acum Facebook nici în taste nu l-a durut de informaţiile personale. `Sau, mă rog, la durut un pic acolo dar nu suficient.

Potrivit BBC, reţeaua socială de internet Facebook a anunţat că a ajuns la un acord cu comisia pentru comerţ a Statelor Unite, în urma căruia îşi va înăspri politicile de utilizare a serviciului şi se va supune auditului extern.

Potrivit acordului, citat de BBC, Facebook va fi obligat să obţină acceptul utilizatorilor pentru a face anumite schimbări privind condiţiile de protejare a informaţiilor.

De asemenea, noul acord obligă Facebook să închidă în termen de 30 de zile accesul către conturile de utilizator şterse de pe reţea.

„Cu raţa în gură”

În urmă cu doi ani, Facebook a admis că a permis accesul agenţilor de publicitate la informaţiile personale ale utilizatorilor, despre care reţeaua susţinea că sunt protejate.

Fondatorul companiei Facebook, Mark Zuckerberg, a recunoscut în final că firma sa a făcut unele greşeli.

Într-o postare pe blogul său, Mark Zuckerberg spune că angajamentul este unul pe termen lung şi vizează instrumente de control care să poată oferii utilizatorilor puterea de a decide cine le poate accesa informaţiile personale şi cine nu”.

Decizia celor de la Facebook vine la scurt timp după ce compania FTC şi Google au reuşit să ajungă la o înţelegere în priviinţa reţelei sociale Buzz.

Mai mult, anul trecut compania FTC a reuşit să ajungă la o înţelegere şi cu compania care deţine serviciul de socializare Twitter, după ce FTC a susţinut că serviciul nu a reuşit să protejeze informaţiile personale ale utilizatorilor.

One Comment

Dă-i un răspuns lui Victor Stanescu Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.