My Social Media Summit experience …

… am rezolvat problema cu locul …

Din ce am prins din mers în ordine cronologică inversă:

 

That`s all folks !!!

 

Teniță

Studiu pe două săptămâni. Social media funcționaeză ca amplificator al presei tradiționale.

La categoria Facebook share, Realitatea a trecut de Stirile Pro Tv si Antena 3.

Trombon.ro bate la fund kamikaze online.

Potrivit Zelist Prima Tv are 7 Likeuri pe Facebook. :O

Cele mai active zile ale presei din România, online, sunt miercuri și joi.

Bloggeri sunt mult mai constanți în scris decât presa din România.

Chinezu este cel mai citat blogger.

Presa tradițională influențează puternic mediul online.

Tolo ca blogger este mai puțin puternic, ca, Chinezu.

Blogurile pe locul trei după facebook și twitter în topul mențiunilor în presa online.

Prezentarea cu studiul Zelist poate fi descărcată de aici.

 

Chinezu

“Nu dați banii pe prostii, Faceți campanii cu bloggeri (locali)”

Adina Vlad 

Like vs Love.

Pe o scară de utilizatori la care likeul contează (Love) sau nu … sunt Pragmaticul – Militantul – Conectorul – Aprobatorul – Auto-propagatorul – Exploratorul. (tipologiile utilizatorilor Facebook).

Utilizatorul pragmatic: caută lucruri utile, rațional, cu profil restricționat, da like cu câștig direct

Utilizatorul militant: are pe contul de facebook un minim de informații personale, postează despre cauzele în care crede și are un număr mare de prieteni

Utilizatorul conector: este amuzant, postează statusuri cu rol distractiv, oferă informații despre sine și răspândește informații de amuzament

Utilizatorul aprobator: sunt utilizatori care încurajează, sunt mămoși.

Utilizatorul auto-proclamatorul: are mulți prieteni dar cunoaște pe foarte puțini dintre aceștia și postările sale sunt mai mult pentru a se promova pe sine.

Utilizatorul explorator: caută lucruri noi, originale, este la curent cu trendurile, postează despre idei, nu despre sine

LIKE-ul nu moare, se transformă: bought, consume și/sau wanted.

 

Costin:

“415 mii de euro venituri din blogareală pentru, evident, bloggeri zice @eCostin la#smsbucuresti anul acesta. Cam putin, nu ?

67% dintre bloggeri au folosit telefonul mobil pentru a publica articole sau modera comentarii.

1 din 3 bloggeri fac bani din blogging. Mai mult, blogul este principala sursa de venit pentru doar 2% dintre bloggeri.”

 

Gabriela (The Practice)

“Elefantul din sufragerie … Nu poți să ignori un elefant când stă fix în mijlocul casei.

Motivul pe care îi face pe clienți să nu intre în social media nu este necunoașterea avantajelor. Ce îi ține deoparte este frica de acest mediu.

Din pacate sunt multe compani mari care nu au un plan pentru acest domeniu. Se tem si adoptă un comportament de struț.

Să ai canale de social media (cele mai populare) este un minim gest de igienă în comunicarea online.

De ce ai nevoie de un plan de criză în Social Media? În 2010 au fost atât de multe situații tensionate cât au fost din 2001 până în 2010.

 

Dragoș:

“Comunicați nu faceți doar pubicitate

aici pentru mine s-a întrerupt legătura cu SMS București din cauza declarației 39-nuș-cât care trebuia depusă, evident, ieri … so`  decât să risc o amendă de 10 mii de lei … din cauza *^&*^%$%^$ din sistemul administrativ … am ratat câteva prezentări care, evident, m-ar fi interesat … Big Dam !  Sper măcar să le găsesc online, cumva.

 

Victor:

“prezintă un comunicat xxxx

legat de comunicatele de presă în general … informația pe care o transmit este înămolită într-un limbaj învechit

NU ești pregătit pentru Social Media dacă ești fanul limbajului de lemn și dacă nu știi să și asculți

Este important să te implici în social media (rețelele de socializare) și ca utilizator normal nu doar ca și companie pentru a înțelege mai bine cu ce se mănâncă …”

 

Bogdana:

Prezentarea Bogdanei, aici. 

nu este interesant ca s-a deschis o recepție nouă a hotelului X  la cuca măcăii (nu sunt de acord, dar pot să zic ceva ?)

pe facebook utilizatorii așteaptă ceva în plus nu același lucru pe care îl promovezi prin canalele media clasice

marketingul în social media este irelevant

pe viitor aș vrea să văd mai mulți bărboși la astfel de evenimente … (bărboși=șefi), nu doar oameni de comunicare și marketing

 

Manafu:

“Pinterest pentru oamenii de marketing – prezentarea, aici“.

 

Ce s-a mai întâmplat și spus pe 28 februarie, în mai multe cuvinte aflați de aici, aici şi aici.

Dacă apreciați mai mult limba engleză, nicio problemă, precum starea de audiență, ia d-aici.

O prezentare a evenimentului ]n acela;i stil live texting-blogging dar și cu un video, găsiți aici.

Iar ca să încheiem într-un ton bun aceast luuuung șir de cuvinte, iată și locul de unde m-am inspirat pentru cele trei recomandări, loc de unde puteți să vedeți si prin alți ochi acest eveniment, evident, de aici. Nu mai spun click aici că sună aiurea rău. Aici cred că este suficient pentru orice expert în limba rusă care nu stie o iotă de engleză dar o rupe pe românește mai bine ca în lmba maternă.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *