Future of Media selected tweets
|Nu am stat să urmăresc toate evenimentele din online de până acum dar din cât am apucat să prind … Future of Media (prima ediție) a fost de departe cel mai transparent eveniment pe care l-am văzut până acum. Îmi pare rău că nu am reușit să ajung deși am tot sperat până în ultima clipă că am să reușesc să fac pe dracu în patru să ajung. Uite că nu am reușit. Îmi cer scuze pe această cale pentru promisiunea făcută. Lecție învățată. Pe viitor mă voi mai înhăma cu mai multă grijă la astfel de promisiuni în timpul săptămânii.
Chiar și așa, prima ediție a Future of Media de pe piața românească … cred că a reușit să stârnească deopotrivă atât laude cât și ceva bășici. Fiecare cu cel doare până la urmă, nu ?
Dacă dăm la o parte acest aspect … #futureofmedia13 surprinde foarte bine atât implicarea celor prezenți cât și nivelul de comunicare. Oricât de bine m-aș fi străduit să obțin un live-text de la eveniment nu cred că aș fi reușit unul mai bun decât ce este ai jos. Așadar, din punctul meu de vedere, toate highlight-urile evenimentului sunt surprinse în #futureofmedia13, deși twitterul este în urma facebook-ului. În fine …
De pe twitter-wall-ul evenimentului am extras mai jos câteva din subiectele care s-au abordat și au ajuns să atragă atenția celor prezenți. În ordinea intrării pe teren …
Adrian Botan : Suntem mai lenti decat consumatorii #futureofmedia13
— Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
„Dictatura grupurilor media începe să intre într-un declin; user-ul preia controlul” #futureofmedia13
— luizadaneliuc (@luizadaneliuc) December 5, 2013
Tabletele au canibalizat PC-urile. #futureofmedia13 — luizadaneliuc (@luizadaneliuc) December 5, 2013
Whatsapp are 11 miliarde de mesaje pe zi de la 20 de milioane de utilizatori #futureofmedia13 — Simona Mocanu (@SimonaMocanu93) December 5, 2013
Costi Mocanu, Voyo: Este nevoie de multiple content and multiple distribution. #futureofmedia13 — Blidaru Madalin (@blidaru) December 5, 2013
Bogdan Prăjişteanu: „viitorul media e în ecrane multiple şi oportunităţi plecând de la asta şi pe mobil” #futureofmedia13 — Petruş L (@ePetrvs) December 5, 2013
Publicul român este exuberant atunci când ai oferte.#futureofmedia13 — luizadaneliuc (@luizadaneliuc) December 5, 2013
Romanii primesc pt bani foarte putini servicii complete de calitate #futureofmedia13 — Raluca Munteanu (@RalucaMunt) December 5, 2013
In media exista 3 directii noi: ecrane mai mari, oportunitati noi si mobilul. Bogdan Prajisteanu #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
90.000 de abonati lunar, voyo, la finalul lui Q3. #Futureofmedia13 — Raluca Munteanu (@RalucaMunt) December 5, 2013
Video on demand în #România: consumatori educaţi şi rasfăţaţi, consideră că li se oferă prea puţin pentru ceea ce plătesc. #futureofmedia13 – Petruş L (@ePetrvs) December 5, 2013
In prezent Antena Play are 450.000 de abonati de la lansare, Augustin Roman #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
Intre 80-90k subscriberi lunari la Voyo (Romania) si 450k conturi (in total) la Antena Play #futureofmedia13 — Claudia Tocilă (@ClaudiaTocila) December 5, 2013
Catalin Clemente: Seenow a depasit pragul de 1 milion de accesari de la lansare. #futureofmedia13
— evensys (@evensys) December 5, 2013
Catalin Clemente : Baza de useri depinde de obiceiul oamenilor de a consuma #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
#Seenow: în internet trebuie să lași omul să acceseze serviciul când dorește și să-și retragă subscripția când dorește #futureofmedia13 — luizadaneliuc (@luizadaneliuc) December 5, 2013
În top 10 SATI sunt două situri care monetizează conţinut piratat #futureofmedia13 — Petruş L (@ePetrvs) December 5, 2013
În internet nu poți lega omul de tine timp de 12 luni de zile; el are nevoia să acceseze conținutul când vrea. #seenow #futureofmedia13 — Onlined (@onlinedvip) December 5, 2013
Tot consumul de media migreaza catre al doilea sau al treilea ecran. Adrian Botan #futureofmedia13 — evensys (@evensys) December 5, 2013
Companiile vor sa fie prezente mai mult pe Facebook decat la TV. #futureofmedia13 — Ana Q (@AnaMusat) December 5, 2013
50% din conturile de Facebook din România i-au dat like lui Ghiţă Ciobanul. #futureofmedia13 — Cristian Florea (@floreacristian) December 5, 2013
Ghiță Ciobanul e mai popular ca @tbasescu. Pentru că el chiar conduce oi, nu doar are impresia asta. #futureofmedia13
— Șerban Păun (@SerbanPaun) December 5, 2013
Comisia Europeana l-a dat exemplu pe Ghita Ciobanul drept contribuitor la digitalizarea Romaniei (campania Vodafo ne) #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Voyo are 1,2 milioane conturi create. 90k plătite. #futureofmedia13 — Șerban Păun (@SerbanPaun) December 5, 2013
TV-ul și online-ul sunt complementare. #futureofmedia13 — luizadaneliuc (@luizadaneliuc) December 5, 2013
Pe platforma Voyo, consumatorul se îndreaptă întâi spre canalele clasice de la TV, abia apoi spre canalele noi create. #futureofmedia13 — Onlined (@onlinedvip) December 5, 2013
Suntem într-un moment în care povestea contează. De la marketing manager Kanal D. #futureofmedia13 — Marin Apostol (@saramonn) December 5, 2013
Augustin Roman : TV-ul a amplificat povestea de pe Facebook a lui Ghita Ciobanul #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Gusti Roman: piata din Romania e mica si nu permite multa inovatie #futureofmedia13 — Alex Ciucă (@hoinaru) December 5, 2013
Twitter nu ofera niste cifre care sa multumeasca un client #futureofmedia13 — Simona Mocanu (@SimonaMocanu93) December 5, 2013
În State, @Google este mai mare decât toți publisherii la un loc. #futureofmedia13 — Onlined (@onlinedvip) December 5, 2013
E mult mai multă muncă și bătaie de cap să promovezi o campanie online față de una pe TV. #futureofmedia13 — luizadaneliuc (@luizadaneliuc) December 5, 2013
Inca nu exista suficienta masurare si integrare pentru mediul online si TV. Bogdan Prajisteanu #futureofmedia13
— Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
Dragos Stanca: „Online-ul este un mediu de comunicare in care pot fi folosite celelalte medii.” #futureofmedia13
— Blidaru Madalin (@blidaru) December 5, 2013
Investitia in TV e la jumatate fata de 2008, Adrian Botan #futureofmedia13 — Carmen Rusu (@carmen_rusu) December 5, 2013
„E datoria companiilor de media să creștem piața, să investim în Twitter”; oare #twitter stie ce se pune la cale la #futureofmedia13 ? — luizadaneliuc (@luizadaneliuc) December 5, 2013
Un procent mare din bugetele de comunicare se duc catre zone masurabile, cu un impact mai mare, instore si BTL. #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
@dStanca „Onlineul nu este un canal separat de TV si offline; în online poți folosi toate aceste tooluri!” #futureofmedia13 — Onlined (@onlinedvip) December 5, 2013
Prime time in online este pana in ora 18.00. Catalin Clemente, Seenow #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
@dstanca : TV-ul si online-ul se vor contopi cand tehnologia va permite #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Catalin Clemente : Seenow este pe mai multe „ecrane” (iOS, Android, SmartTV) #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Costi Mocanu zice ca au gresit cand au ales sa dezvolte in-house platforma tehnica pentru Voyo. #futureofmedia13
— Alex Ciucă (@hoinaru) December 5, 2013
Costi Mocanu (Voyo) : Prefer continutul local #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Rectificăm: Reach-ul lui Ghiţă Ciobanul a fost de 3 milione de utilizatori de Facebook. #futureofmedia13 — Cristian Florea (@floreacristian) December 5, 2013
Publicul TV este in majoritate format din persoane cu varsta de peste 50 de ani. Ar trebui sa ne surprinda? #futureofmedia13 — Ana Q (@AnaMusat) December 5, 2013
Dragos Stanca : Televizorul va fi considerat o tableta mai mare #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Costi Mocanu: ,,Eu propun ca toata lumea sa migreze cat mai natural la Voyo. Asta este si planul meu.” #futureofmedia13 — Georgiana (@GeorgianaLungu) December 5, 2013
Publicul siteurilor de genul Vplay va scădea doar când serviciile plătite vor oferi conținut de calitate. (C. Mocanu) #Futureofmedia13 — Șerban Păun (@SerbanPaun) December 5, 2013
Antena TV Group, partener oficial YouTube. #futureofmedia13 — Livia Iuşan (@LiviaIusan) December 5, 2013
Aplicatiile second screen sunt un instrument foarte bun de marketing #futureofmedia13 — Cadar Robert (@romanticu) December 5, 2013
hmm..aplicatii mobile care genereaza continut complementar cu emisiunile TV.Chiar sunt curioasa sa testez cum functioneaza #futureofmedia13 — Ana Q (@AnaMusat) December 5, 2013
Prezic asta „In cativa ani, nu tare multi YouTube va deveni cel mai mare Trust Media” #futureofmedia13 — Emil Indricău (@emilindricau) December 5, 2013
Investițiile în publicitate vor fi anul viitor cu frâna trasă! #futureofmedia13 #concluzii — luizadaneliuc (@luizadaneliuc) December 5, 2013
„@AndreiCismaru: speech-ul clasic „nu sunt bani, nu avem resurse, dar digitalul va creste” #futureofmedia13” — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Nevoia de a crea impact rapid in mintea consumatorului nu se poate face decat cu televiziunea traditionala #futureofmedia13 — Simona Mocanu (@SimonaMocanu93) December 5, 2013
Schimbarile in online si media din 2014 depind de consumul de publicitate si economia Romaniei, Bogdan Prajisteanu, #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
Augustin Roman: ,,Eu cred ca anul viitor, la Future of Media, 80% dintre discutii vor fi despre mobile.” #futureofmedia13 — Georgiana (@GeorgianaLungu) December 5, 2013
„aveti grija cu cine va combinati pentru a exista si peste 3 ani” @dStanca catre public #futureofmedia13 — andrei cismaru (@AndreiCismaru) December 5, 2013
2014 va fi despre convergenta, integrare si inovatie. Adrian Botan, #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
Cristina Sava : Digitalul iti da posibilitatea sa construiesti #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Cătălin Clemente, de la Seenow, crede că în 2014 va creşte zona video. #futureofmedia13 — Cristian Florea (@floreacristian) December 5, 2013
Prognoze pe 2014: investițiile în TV vor scădea ușor, 80% din discuții vor fi despre mobile, online+TV=<3… #futureofmedia13 — Onlined (@onlinedvip) December 5, 2013
Anul urmator va creste adoptia de smartphone si tablete, iar in 5 ani toata lumea va consuma video. Catalin Clemente, #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
Advertiserii si media vad mai multe campanii integrate, cross-channels in 2014 #futureofmedia13 — Gabriela Stanciu (@GabiStanciu) December 5, 2013
Pager-ul este stramosul Twitter #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Primul smartphone. #futureofmedia13 pic.twitter.com/aRtq1JJBkr — Cristian Florea (@floreacristian) December 5, 2013
60% din cei care se uita la TV folosesc si un al doilea ecran #futureofmedia13 — luizadaneliuc (@luizadaneliuc) December 5, 2013
Câteva statistici despre Romania. #futureofmedia13 pic.twitter.com/CiSY49z2mG — Cristian Florea (@floreacristian) December 5, 2013
Second screen pentru Europa înseamnă tabletă sau mobile. În România înseamnă calculator sau laptop. #futureofmedia13 — Ioana Mihai (@rain_echo) December 5, 2013
Computerul este cel mai utilizat device atunci cand vine vorba de info/news #futureofmedia13 — Simona Mocanu (@SimonaMocanu93) December 5, 2013
Statistici folosire dispozitive, pentru știri #futureofmedia13 pic.twitter.com/PixGvYULas — Șerban Păun (@SerbanPaun) December 5, 2013
Principala sursa de informare a romanilor este Google #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Guys you are cool. Your neighbours in Bulgaria have 2.5 million smartphones but up to half of them do not have data plan. #futureofmedia13 — ilyan (@ilyan) December 5, 2013
Stiati ca…? Mediafax se numea „media fax” pentru ca stirile se comunicau prin fax – Sorel Radu #futureofmedia13 pic.twitter.com/Q1Ks6EgN2H — WebDigital (@webdigital) December 5, 2013
Încrederea în sursele de informare #futureofmedia13 pic.twitter.com/koimuIk8YI — Șerban Păun (@SerbanPaun) December 5, 2013
Computerul este cel mai utilizat device pentru entertainment #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Internetul este cea mai de incredere sursa de informare, iar computerul are cel mai mare timp de utilizare. #futureofmedia13 — Georgiana (@GeorgianaLungu) December 5, 2013
Românul se informează de pe…. w8 for it … Google. #futureofmedia13 — Adrian Anghel (@AdiSpune) December 5, 2013
Second screen pt SUA inseamna tablete, pentru Romania inseamna PC-uri! #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
De pe smartphone, primele trei activitati desfasurate sunt: surfing pe internet, jocuri si muzica #futureofmedia13 — Georgiana (@GeorgianaLungu) December 5, 2013
Principalele surse de informare pentru romani sunt motoarele de cautare si site-urile de stiri locale. #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
In timp ce se uita la filme 60% dintre romani socializeaza pe Facebook! #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
Next media product #futureofmedia13 pic.twitter.com/BuFyuaDMhi — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Average usage for ‘entertainment’ #futureofmedia13 pic.twitter.com/0RkgyPWdwB — Carmen Rusu (@carmen_rusu) December 5, 2013
Mars One Project vrea sa se finanteze din transmisiile media. Suma asteptata : 6 miliarde de euro. #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Tudor Galos : Instalarile de aplicatii vor deveni curand istorie #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
În Cluj s-a făcut o aplicaţie care monitorizează cum se recuperează pacienţii din spitale folosindu-se Kinect. #futureofmedia13 — Cristian Florea (@floreacristian) December 5, 2013
Prin kinect poți interacționa direct cu reclama. Prea tare! Asta va deveni mainstream-ul. #futureofmedia13 — Adrian Anghel (@AdiSpune) December 5, 2013
Tudor Galos ne indeamna sa investim ACUM in viitorul media #futureofmedia13 — Simona Mocanu (@SimonaMocanu93) December 5, 2013
#futureofmedia13 Prezentarea lui @tudorg pic.twitter.com/vYYkKldivK — Șerban Păun (@SerbanPaun) December 5, 2013
Dezvoltatorii de viitor si-au aliniat strategia: o familie de device-uri&servicii care coopereaza #futureofmedia13 pic.twitter.com/LsClUGMM4V — Claudia Tocilă (@ClaudiaTocila) December 5, 2013
Ecosistemul tabletelor #futureofmedia13 pic.twitter.com/0FzMpeYmLU — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
Tudor Galos : Vine din spate generatia tanara si social – aware #futureofmedia13 — Oncescu Brotea Radu (@oncescuradu) December 5, 2013
A apărut un nou middle class: generația tânără, social aware, activă, optimistă. Dar cu o putere de cumpărare mai mică. #futureofmedia13 — Adrian Anghel (@AdiSpune) December 5, 2013
Avem o nouă clasă de mijloc. Tânără și optimistă. Generația care merge să protesteze când ceva nu le convine. #futureofmedia13 — luizadaneliuc (@luizadaneliuc) December 5, 2013
Generatia tanara trebuie targetata inteligent, ei vor sa acorde feedback. Tudor Galos, #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
Exista o noua clasa de mijloc, mai tanara, cu o putere de cumparare mai mica, dar doritoare sa comunice cu brandurile. #futureofmedia13 — Georgiana (@GeorgianaLungu) December 5, 2013
50 de minute este durata media a unui apel pe Skype in Romania. Tudor Galos, #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
Dooh! RT “@oncescuradu: Numele agentiei de presa Mediafax s-a nascut de la un fax #futureofmedia13” — Varu’ (@emi_ba) December 5, 2013
1 din 2 utilizatori cumpara un smartphone pentru a utiliza serviciile de internet. Ovidiu Paraschivescu #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
Vodafone Romania a dezvoltat si sustinut o multime de aplicatii si in noiembrie 2013, au depasit 3000000 descarcari. #futureofmedia13 — Georgiana (@GeorgianaLungu) December 5, 2013
Cele mai descarcate aplicatii by Vodafone: Star Taxi, Cinemagia, @TransportUrban, Zonga, Seenow. #futureofmedia13 — Șerban Păun (@SerbanPaun) December 5, 2013
Toţi clienţii Vodafone primesc de azi 3 luni de zile de muzică şi TVgratuit. Cu Seenow şi Zonga. #futureofmedia13 — Cristian Florea (@floreacristian) December 5, 2013
100 de milioane de potentiali clienti pe Windows 8.1 #futureofmedia13 via @petrujucovschi — Ionut Balan (@balanionut) December 5, 2013
dezvoltatorii care vor sa faca bani se duc pe crossplatform development #futureofmedia13 — Ionut Balan (@balanionut) December 5, 2013
The future of media is here (but unevenly distributed)-Catalin Clemente #futureofmedia13 — Georgiana (@GeorgianaLungu) December 5, 2013
La noi, pirateria pe internet a atins un nivel foarte inalt; ofera ceea ce opratorii legitimi nu ar putea. #futureofmedia13 — Georgiana (@GeorgianaLungu) December 5, 2013
Interesul romanilor pentru seriale a crescut odata cu Vplay! #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
Asa au evoluat căutările pe Google in ultimii ani. #futureofmedia13 pic.twitter.com/LMlHZgkRnf — Cristian Florea (@floreacristian) December 5, 2013
In SUA lumea nu mai caută filme pe internet, lumea cauta netflix. Cresc serviciile video on demand #futureofmedia13 pic.twitter.com/N19Y96fyjr — Iulian Machi (@Iulyan) December 5, 2013
2 ani de la lansarea seeNow care aduce peste 60 de canale tv #futureofmedia13 http://t.co/BFE0pIq7AI — Cadar Robert (@romanticu) December 5, 2013
vocea romaniei e a doua aplicatie second screeen din Europa de est. prima e romanii au talent via @sebivaduva #futureofmedia13 — Ionut Balan (@balanionut) December 5, 2013
Sennow ofera peste 300 de filme pentru 2 euro pe lună #futureofmedia13 — Iulian Machi (@Iulyan) December 5, 2013
Cum sa nu pierzi emisiuni pe care doresti sa le vezi neaparat, cu arhivele seenow #futureofmedia13 http://t.co/nJOHYWLB5E — Cadar Robert (@romanticu) December 5, 2013
Cifre despre aplicatia 2nd screen Vocea Romaniei #futureofmedia13 pic.twitter.com/sWPzT3TYXK — Stefan Rosioara (@rostefan) December 5, 2013
Seenow va include Disney On Demand, cu tot ce ofera Disney pe film! #futureofmedia13 — Cristian Manafu (@manafu) December 5, 2013
Seenow e instalat pe toate terminalele noi Vodafone şi pe toate tabletele noi. Asta înseamnă şi o lună de cont gratis. #futureofmedia13 — Cristian Florea (@floreacristian) December 5, 2013
Seenow: 130k conturi active, 200k+ terminale active, 1M+ accesări #futureofmedia13 — haivas (@AlexHaivas) December 5, 2013
Statstica pe seenow.ro #futureofmedia13 pic.twitter.com/rWatkmwmoD — Cristian China Birta (@chinezu) December 5, 2013
Toate cifrele despre Seenow #futureofmedia13 http://t.co/onfTifniqI — nwradu (@nwradu) December 5, 2013
In Suedia 65% dintre oameni asculta muzica in streaming. @sergiubiris, #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
Zonga are 250k melodii româneşti. În total sunt vreo 2 milioane. #futureofmedia13 — Cristian Florea (@floreacristian) December 5, 2013
The best way to predict the future is to create it #futureofmedia13 — Simona Mocanu (@SimonaMocanu93) December 5, 2013
3 for succes: identifica o nevoie reala, ofera o solutie care se implementeaza natural si identifica tehnologia necesara #futureofmedia13 — luizadaneliuc (@luizadaneliuc) December 5, 2013
Lucrurile simple o sa aiba intodeauna succes, la fel si in tehnologie. #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013
care e tara cu cel mai avansat nivel de mobile pay? kenya. 800 mil EUR tranzactionati prin mobil. serviciul m-pesa #futureofmedia13 — Ionut Balan (@balanionut) December 5, 2013
via felix crisan, romania are piata de 25 milioane eur pentru plati mobile #futureofmedia13 — Ionut Balan (@balanionut) December 5, 2013
Telefonul mobil a devenit astazi o platforma de interactivitate, Dragos Gurarosie, #futureofmedia13 — Future of Media (@FutureofMedia13) December 5, 2013