Future of Media selected tweets

Nu am stat să urmăresc toate evenimentele din online de până acum dar din cât am apucat să prind … Future of Media (prima ediție) a fost de departe cel mai transparent eveniment pe care l-am văzut până acum. Îmi pare rău că nu am reușit să ajung deși am tot sperat până în ultima clipă că am să reușesc să fac pe dracu în patru să ajung. Uite că nu am reușit. Îmi cer scuze pe această cale pentru promisiunea făcută. Lecție învățată. Pe viitor mă voi mai înhăma cu mai multă grijă la astfel de promisiuni în timpul săptămânii.

Chiar și așa, prima ediție a Future of Media de pe piața românească … cred că a reușit să stârnească deopotrivă atât laude cât și ceva bășici. Fiecare cu cel doare până la urmă, nu ?

Dacă dăm la o parte acest aspect … #futureofmedia13 surprinde foarte bine atât implicarea celor prezenți cât și nivelul de comunicare. Oricât de bine m-aș fi străduit să obțin un live-text de la eveniment nu cred că aș fi reușit unul mai bun decât ce este ai jos. Așadar, din punctul meu de vedere, toate highlight-urile evenimentului sunt surprinse în #futureofmedia13, deși twitterul este în urma facebook-ului. În fine …

De pe twitter-wall-ul evenimentului am extras mai jos câteva din subiectele care s-au abordat și au ajuns să atragă atenția celor prezenți. În ordinea intrării pe teren …

 

Tot consumul de media migreaza catre al doilea sau al treilea ecran. Adrian Botan #futureofmedia13 — evensys (@evensys) December 5, 2013

 

Companiile vor sa fie prezente mai mult pe Facebook decat la TV. #futureofmedia13 — Ana Q (@AnaMusat) December 5, 2013

 

50% din conturile de Facebook din România i-au dat like lui Ghiţă Ciobanul. #futureofmedia13 — Cristian Florea (@floreacristian) December 5, 2013

 

Ghiță Ciobanul e mai popular ca @tbasescu. Pentru că el chiar conduce oi, nu doar are impresia asta. #futureofmedia13

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.