„NASA: CULISELE INOVAȚIILOR” – LA 43 DE ANI DE LA TRIMITEREA PRIMEI NAVE ÎN SPAȚIU
|National Geographic anunță premiera unui nou serial documentar în 6 părți, „NASA: Culisele Inovațiilor”, pe 16 aprilie. Pornind de la o dată emblematică în istoria explorării spațiului, 12 aprilie 1981, când Administrația Națională Aeronautică și Spațială a lansat nava spațială Columbia (OV-102), serialul „NASA: Culisele Inovațiilor” aduce în atenția telespectatorilor National Geographic povestea fascinantă a oamenilor care stau în spatele unora dintre cele mai spectaculoase descoperiri și inovații din domeniul spațial. Acum 43 de ani, Columbia a fost prima navă spațială reutilizabilă, proiectată pentru a efectua mai multe misiuni în spațiu, deschizând astfel calea pentru explorarea spațiului cosmic într-un mod cât mai accesibil și sustenabil.
În fiecare episod, veți descoperi povestea captivantă a unor inventatori, inovatori, oameni de știință, ingineri și antreprenori care au pus umărul la dezvoltarea unor tehnologii revoluționare. Documentarul oferă acces exclusiv la campusurile tehnologice și la centrele de inovare ale NASA, prezentând cum arată o zi obișnuită într-una dintre cele mai mari companii din lume.
Telespectatorii vor putea fi martorii unor inovații incredibile care vor schimba cursul istoriei și vor deschide noi orizonturi pentru umanitate: de la sateliții trimiși în spațiu până la roverele pe Marte echipate cu inteligență artificială.
Cum se pregătesc astronauții pentru misiunile în spațiu? Cine sunt oamenii care deservesc sateliții NASA? Cum funcționează binecunoscutul sistem de control GPS în călătoriile interplanetare? Acestea sunt doar câteva dintre numeroasele întrebări la care se răspunde în seria de șase episoade „NASA: Culisele Inovațiilor”. Premiera va avea loc marți, 16 aprilie la ora 21:00 pe National Geographic. Noi episoade sunt difuzate în fiecare marți, de la 21:00.
Despre National Geographic
National Geographic Partners LLC (NGP), un parteneriat între The Walt Disney Company și National Geographic Society, se angajează să ofere lumii conținut științific, de aventură și de explorare de calitate superioară, prin intermediul unui portofoliu de active media de neegalat. NGP combină canalele globale de televiziune National Geographic (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) cu activele media și cele orientate către consumatori ale National Geographic, inclusiv revistele National Geographic; studiourile National Geographic; platformele digitale și de socializare aferente; cărțile; hărțile; mediile pentru copii; și activitățile auxiliare care includ călătorii, experiențe și evenimente globale, vânzări de arhivă, licențe și afaceri de comerț electronic. Promovarea cunoașterii și înțelegerii lumii noastre a fost scopul principal al National Geographic timp de 134 de ani, iar acum ne-am angajat să mergem mai departe, să depășim limitele, să mergem mai departe pentru consumatorii noștri și să ajungem la milioane de oameni din întreaga lume, în 172 de țări și 43 de limbi în fiecare lună, în timp ce facem acest lucru. NGP returnează 27 la sută din încasările noastre către National Geographic Society, organizație non-profit, pentru a finanța activități în domeniile științei, explorării, conservării și educației. Pentru mai multe informații, vizitați natgeotv.com sau nationalgeographic.com, sau găsiți-ne pe Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn și Pinterest.