PERSON-A, cel mai nou brand de modă românesc, a lansat cea de-a doua colecție
|PERSONAL, cea de-a doua colecție a brandului de haine PERSON-A, s-a lansat oficial pe www.person-a.com. Colecția îmbină elemente structurale geometrice cu texturi lejere, care oferă un echilibru perfect pentru sezonul primăvară – vară. De asemenea, nuanțele de alb, negru, bej și roșu au servit drept paletă de culori.
“Colecția PERSONAL înglobează cu succes esența brandului PERSON-A prin piese vestimentare care se remarcă printr-o imagine puternică, impozantă și atemporală, dar care în același timp sunt foarte confortabile și ușor de stilizat”, a precizat Daniel Gavrilă, designer PERSON-A. Păstrând ideea de dualitate, colecția are la bază elemente inspirate din cinematografie și arhitectura minimalistă, combinate cu detalii din estetica modei din diverse epoci, cu precădere cea a anilor ‘90.
“Cred că această colecție înglobează și mai bine conexiunea profesională pe care o am cu Daniel Gavrilă, designerul brandului. PERSONAL nu este doar despre împărtășirea ideilor și realizarea unui proiect comun, ci și despre îmbinarea pasiunii și a creativității pentru a da viață unei viziuni comune”, a menționat Andreea Lazăr, fondatoarea PERSON-A.
Colecția PERSONAL este disponibilă începând de astăzi pe www.person-a.com și cuprinde 25 de piese vestimentare (cămăși, fuste, pantaloni, rochii și sacouri). PERSON-A se bazează pe croiuri desăvârșite și materiale naturale (lână, mătase, poplin). Proiectate în propriul atelier de design din București, toate produsele PERSON-A au la bază țesături la cele mai înalte standarde din industrie.
“Folosim cu precădere materiale din fibre naturale cum ar fi bumbacul, lâna virgină și mătasea. La fel s-a întâmplat și pentru cea de-a doua colecție, unde am făcut o selecție de țesături premium, inclusiv bumbac 100%, un amestec de lână și mătase, dar și un amestec de bumbac, lână și elastan”, a adăugat Daniel Gavrilă, designer PERSON-A.
PERSON-A (pronunțat Persona sau Person A) este un brand de haine ce are la bază minimalismul deconstruit învăluit într-o atmosferă luxuriantă. Înființat în 2023 și născut dintr-o viziune cinematografică, PERSON-A și-a propus să cuprindă esența eleganței contemporane, dar în același timp să ofere o imagine dezirabilă și puternică. De asemenea, misiunea PERSON-A este să producă articole vestimentare în număr limitat, construind un stil care transcende tendințele trecătoare.
Călătoria brandului poate fi urmărită în continuare pe pagina de Instagram PERSON-A și pe www.person-a.com.